Klik tabung saya. KLIK! KLIK! KLIK!

tinggalkan link url anda :)

Tuesday, 24 December 2013

Selamat Pengantin Baru, Kakak ku yang dulu, bukanlah yang sekarang



Sekarang sudah jadi isteri orang
selamat pengantin baru buat kakak dan kakngah


wanita solehah yang membahagiakan jiwa. Tidak menjadikan kita kusut melihatnya, serabut memikirkannya, sesak jiwa mengingatinya.

“Sebaik-baik wanita dia mengembirakan suami apabila engkau melihat kepadanya, mentaatinya apabila menyuruhnya, tidak menyanggahi suami dalam diri dan hartanya” 

Jadilah isteri yang solehah..semoga bahagia di dunia dan akhirat :)



kakak



kakngah


sweet

malam akad nikah 18/12/13

Alhamdulillah akhirnya dah jadi isteri dua orang kakak ku ini...

majlis belah perempuan 19/12/13




majlis sambut menantu.. 21/12/13 dua2 tema hijau :)
macam comel jerr..macam cantik jer 
^_^



pengapit pon nak bergambar jugak.. senyum dapat dua abg ipar terus :)

gambar kawin yang ni belum gambar rasmi lagi..
nanti letak gambar rasmi pulak..
belum dapat lagi
tak sabar nak tengokkk :)

siapa pulak lepas ni? jeng jeng jeng 
:P





dah lama x update blog tiba2 update terus entry kakak ku sudah kawin..next entry saya kawin pulak ok.hahaha







14 comments:

  1. selamat pengantin baru buat kakak aya..:)

    ReplyDelete
  2. wah kawen dua sekaligus ya.. best2

    ReplyDelete
  3. selamat pengantin baru buat kakak ye....

    ReplyDelete
  4. Selamat pengantin baru buat kakak-kakak kak aya .. Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat .. Wahh dapat 2 abang ipar sekaligus .. Cantik sangat semua yg ada dalam gambar tu

    ReplyDelete
  5. Haa, lepas ni kak aya lah pula... Ihihi, kalau kahwin jemput saya ya! Apa2pun tahniah buat pengantin baru! Moga kekal hingga ke jannah hendaknya.. Amin.. :)

    ReplyDelete
  6. whoaaa dua sekali ya, patut aya busy betul hewhew
    alhamdulillah semua selesai kan, tahniah buat kakak2 aya, semoga bahagia dan kekal hingga hujung nyawa :)

    selamat pengantin baru! :)

    ReplyDelete
  7. bestnya kawin serentak, jimat kos & tenaga.. hehe..
    tahniah & selamat menerima abang ipar.. anne pun baru dapat abang ipar jugak baru2 ni.. hehehe..

    ReplyDelete
  8. wah..Bertambah keluarga besar.. tahniah aya..dapat abag ipar 2 skali gus..hihi

    ReplyDelete
  9. Selamat pengantin baru.. untuk kak aya.. moga kekal bahagia dan ceria hingga ke syurga amin :D tahniah dapat abg ipar baru :D

    ReplyDelete
  10. selamat pengantin baru buat kak aya :)

    ReplyDelete
  11. seronok nyer.. bertambah-tambah ahli keluarga.. tahniah buat kakak2 aya..

    ReplyDelete
  12. alhamdulillah...semoga makin murah rezeki lepas berkahwin ni.. ^_^

    ReplyDelete
  13. wahhh congrats ye... dah ade abg2 ipar... kawin serentak pulak tu ye.... semoga bahagia hingga syurga

    ReplyDelete

nuffnang