Klik tabung saya. KLIK! KLIK! KLIK!

tinggalkan link url anda :)

Wednesday, 20 November 2013

rindukanlah encik mimpi







malam2 ni feeling2 nak dengar lagu encik mimpi pulak...
feeling2 dengar lagu je...bukan feeling2 kat encik mimpi ye..hee
siapakah encik mimpi ni?
siapa? siapa ?
kalau nak tau gi tido dulu...






pestime dengar lagu ni dalam cerita playboy itu suami aku.. cerita yang ganti love you mr.arrogant
siapa minat cerita ni? 
cerita ni xtau kenapa masalah dia.. macam spoil je pelakonnya..
saya x layan sangat cerita ni..
cuma layan lagu je.. boleh tahan jugak la kan..





:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


nightmare


xtau kenapa semenjak dua menjak ni asyik mimpi yang buruk2.. boleh dikatakan setiap hari.. tadi tido dan mimpi ada orang kejar nak bunuh...boleh sakit jantung kalau 44 hari duk mimpi buruk macam ni..
jadi takut pulak nak tido..trauma ok...sebab mesti mimpi buruk.. paling takut mimpi kena kejar...
penat nye lahai nak main kejar2 lari2 ni..
meracau2 bangun tido..bangun dengan terkejut2..hari tu sampai menjerit jerit..

kadang2 mimpi yang tak masuk akal...
kadang2 mimpi mengalahkan budak tadika pun ada..
mimpi yang tak masuk akal...
nak kata x baca doa sebelum tido baca je.. kaki pon dah basuh...
help me!!


T___T













2 comments:

  1. bila tgk crita PISA niesa langsung xde prasaan..langsung tak best!huhu...mungkin sbb pelakon kot..suka karya2 EM ni..sweet sgt...

    ReplyDelete
  2. Sebelum tidur biasakan diri ambil wudu' dulu, amalkan baca ayat kursi, doa tidur jangan lupa. Bila kita baca ayat kursi tidur kita akan dilindungi oleh malaikat daripada perkara buruk :)

    ReplyDelete

nuffnang