Klik tabung saya. KLIK! KLIK! KLIK!

tinggalkan link url anda :)

Tuesday, 1 October 2013

tragedi oktober

satu hari sedang km sekeluarga bersantai2 di sebuah perkampungan rumah tradisional tiba2 kami diserang oleh askar yang jahat! time tu semua lari lintang pukang bercerai rebah. semua nak selamatkan diri sendiri..
time tu yang tak terpisah hanyalah dua orang adik kesayangan kuu.. miela dan kaksu..sobsob. sedih dan takut sangat dalam jiwa dan raga ni..yelahh nyawa insan2 yang aku sayangi lebih dari nyawa ku dalam bahaya.. sobsob
time tu peluru duk piungg piunggg je lalu atas kepala..terbang sana sini.. time tu aku peluk dua2 orang adik ku..takot sangat kalau apa2 jad kat mereka...bila line clear lari sana sini nak selamatkan diri..dalam hati teringat macam mana keadaan umi, abah, kakak, kakngah??? ku pejam mata erat2 berdoa agar Allah melindungi ahli keluarga ku tercinta.. harap2 cepat lah masa berlalu dan cepat lah peperangan ni tamat..
tengah2 berlari berkejaran tiba2 handset berbunyi entah dari mana datangnya.
celik2 mata nampak dinding bilik..cettttt mimpi rupanya.. punya debor sedalamnyaa..

ALHAMDULILLAH rasa nak lompatt ja..yelahhh mimpi perang2 pulak... ni yang tak suka ni kalau mimpi ngarut2 macam ni..x suka lahh mimpi seram2, sadis2 , takot2 macam ni..saya suka mimpi p melancong ke.. shopping banyak2 la.. makan banyak2 kan.. kan ke best gitu..namun mimpi xdapat dipilih..sobsob


jahat!

sobsob



sekian kisah tragedi oktober ini 
-____-''

12 comments:

  1. pulak dah..igtkan cerita sapelah td =) tu la tido xbaca doa kn..

    ReplyDelete
    Replies
    1. inilah padah baca sekerat terus tido ngantok sangat. haha

      Delete
  2. aduuh ingatkan apa tadi. nasib baik mimpi jekan. memang tragedi habis :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. nauzubillah.nasib mimpi..pengsan kalau betol >.<

      Delete
  3. LOL...suspen je... mula2 baca mcm pelik jugak..

    ReplyDelete
  4. haha.. ni mesti tgk cite perang sebelum tido ni :D

    ReplyDelete
  5. haha..kalau lah mimpi boleh dirancang.. mimpi yag insah2 jer..

    ReplyDelete
  6. mimpi macam tu seram jugak.. suspen pun yer jugak.. mungkin Allah Taala nak bagi petunjuk untuk doakan saudara islam di palestin dan syria :D

    ReplyDelete
  7. mula2 muni baca muni mcm pk . . eh aya sekarang duduk dekat mana yang perang2 ni . . tgk2 mimpi rupanya . . hehehehe . . suspen muni tao ! hee . . tapi mimpi ni mainan tidur . . jangan pecaya sangat . . tapi ada jugak petunjuk yang didatangkan dalam mimpi . . berdoa semoga semuanya oke dan tak ada perkara yang tak elok berlaku . .

    muni kalao boleh mcm aya jugak nak mimpi best2 je . . hahahaha ^_____^

    ReplyDelete

nuffnang