Klik tabung saya. KLIK! KLIK! KLIK!

tinggalkan link url anda :)

Tuesday, 15 October 2013

Salam Aidiladha





beraya dengan kakak dan adik saja raya korban ni :(



tahun ni beraya tanpa umi dan abah.sobsob

jadi sesiapa meh ler hantar daging korban kat rumah bujang kami ni..
boleh buat sup tulang esok.hee :D


Selamat Menyambut Hari Raya Aidiladha

^____^







19 comments:

  1. Replies
    1. selamat hari raya jugakktahun ni dapat berapa daging korban? hee (mcm kira duit raya pulak kan ) :D

      Delete
  2. Selamat Hari Raya Aidiladha :)

    ReplyDelete
  3. Selamat hari raya aidil adha aya zuki .. :D
    daging korban??? hehehe sendiri pun dpt cukup2.. ni pun tgn luka2 sebab terkena pisau time melapah lembu siang tadi.. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat hari raya jugak..alamak pasal apa terkena tangan ni? x cukup lagi ye daging lembu sampai nak potong tangan sendiri..hee gurau2 ye :D

      Delete
  4. selamat hari raye, sy singgah sinie sambil folow, meh lah singgah blog sy...salam ukhwah, jgn luper tinggal jejak kat sane ya.....btw..cantik sgt blog awk..pinkkkk

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam aidiladha jugak dear. thanks ye :)

      Delete
  5. hai aya, selamat pagi... salam aidil adha..

    ReplyDelete
  6. alala , siannya , tak dpt balek kg ek ?? ehehehe ~

    salam eid adha :)

    ReplyDelete
  7. Seamat hari raya haji kepada tuan blog :) dari mawardiyunus.com

    ReplyDelete
  8. Maknanya?? beraya kt rumah sewa eh?? salam aidiladha juga =) ada yg hntar dging x?? rsanya baik hntar tulang je..dah mention kt atas tu nk bt sup tulang..ha3

    ReplyDelete

nuffnang