Klik tabung saya. KLIK! KLIK! KLIK!

tinggalkan link url anda :)

Wednesday, 9 October 2013

malu nak cakap.tapi nak cakap jugak..miss u blog




ada budak degil di sini...memang nak kena rotan.. dia curi2 jugak on9..
dia tak buat kerja...
huwaaa rindu la blog kalau tinggal satu hari..heeeeee
alaaa kejap jeeee
kejapppp jee

MyEm0.Com

dua jiwa yang sudah sebati..
bukan mudah untuk dileraikan...

MyEm0.Com

pheww boleh tahan jugak aku punya jiwang..sweet tak?sweet tak?






oklahh nak pesan sikit untuk kaum wanita.. jaga diri awak semua..sekarang ni macam2 kes jenayah terhadap wanita..macam2 boleh berlaku tanpa diduga..
zaman sekarang ramai orang jahat.semalam borak2 dengan macik sebelah rumah..
macam2 cerita yang sadis..kes terhadap kanak2 paling buat saya lemah lutut..
jaga diri! 

MyEm0.Com



dan kepada semua sekarang kes makanan beracun banyak sangat.. makanan yg kita beli kita tak tau selamat ke tak..jadi sila hati2! takot kena kencing tikus.abang kawan saya terkena kencing tikus..doakan dia cepat semubuh

MyEm0.Com




okk sekarang dah start pening balik..

MyEm0.Com


bubai awak semua

MyEm0.Com

23 comments:

  1. Betul tu.. kene jaga diri elok2.. banyak kes sekarang nie..
    Have a nice life and gud luck k :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. macam2 kes..nak keluar pon takot..mari berkurung :(

      Delete
  2. ok..terima kasih atas peringatan =) jga dri jugak..all the best..

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. alaaa alaaa kejappp jeeee.jappp jeee :D

      Delete
  4. betol2 . memang kalo x bukak xsenang duduk :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi tau xpe..sehati sejiwa kita :D

      Delete
  5. hm.. take care ye dear :) especially strangers

    ReplyDelete
  6. betul klu x ngk blog rs rindu jer..

    ReplyDelete
  7. baik cik puan, mama jaga diri mama... hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. cik puan?puan?aik aikk kite masihh kanak2 :P
      jaga diri tauu mama sayangg :)

      Delete
  8. jaga diri jugak aya :) tanx caring~

    ReplyDelete
  9. akak kalo bz pun, nak kena klik jugak blog.. bukak, skrol2, pun jadi la.. hahaha..

    ReplyDelete
  10. haha.. budak nakal.. :D kartun tu comel. suka tengok :D

    ReplyDelete

nuffnang