Klik tabung saya. KLIK! KLIK! KLIK!

tinggalkan link url anda :)

Friday, 4 October 2013

bedak sejuk tanaka yang super best



iklan jap ye uols :D



PROMOSI HEBAT!!


BEDAK SEJUK TANAKA SAIZ BESAR 110GM HANYA RM20 SAHAJA

tinggal 3 saja lagi

^_^




Kebaikan bedak tanaka

1) Melembut, melicinkan dan mencerahkan kulit muka. .
2) Melindungi kulit daripada pancaran matahari yang terik.
3) Menyejukkan kulit
4) Menyerap lebihan minyak dan menyerap peluh.
5) Merawat Jerawat
6) Menghaluskan kulit
7) Mencerahkan kulit
8 ) Memudarkan parut jerawat
9) Sesuai untuk kulit sensitif, normal, kombinasi
10) Menghilangkan gatal-gatal badan

Cara menggunakan bedak Tanaka

Cara 1:
1) Basahkan muka seperi mengambil wudhuk
2) Sapu bedak Tanaka, terpulang nak tebal mana
3) Biarkan sehingga kering
4) Basuh muka sehingga bersih

Cara 2:
1) Basahkan muka seperti mengambil wudhuk
2) Sapu bedak Tanaka, terpulang nak tebal mana
3) Gosok perlahan-lahan dalam turutan membulat untuk membuang sel kulit mati
4) Basuh muka sehingga bersih




bedak sejuk tanaka dari myammar rm20 only :)






TQ :)

11 comments:

  1. mesti cantik menarik ko memang debooom kalau pakai ni erk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. deboomm macam nora danish..jom tryy :)

      Delete
  2. kawan muni ada pakai bedak tanaka ni . . nampak perubahan kulit dya tu . . muni dok ckp nak try tapi tak beli beli lagi . . hahaha . . sibuk dengan kerja sampai nak jaga diri sendiri pon tak sempat dah ha . . hehe :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. aya pon suka pakai! murni kena try tau..best sangat..nak kawin ni kena rajin tonyoh muka tau murni..baru berseri2 nanti..kawen jgn lupa jemput ;) meh la beli dgn aya :D

      Delete
  3. femes tul bedak ni
    t lau ada rezeki k.el nak trylah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yap tengah femes sekarang.try laa.aya jual murah je/promosi :)

      Delete
  4. bedak ni memang best . hehe sejuk ja muka bila pakai

    ReplyDelete
  5. betul3x.. bedak ni memang bagus.akak pun guna.. memang tegang je rasa muka.jerawat pun cepat kecut

    ReplyDelete
  6. nampak menarik bedak ni.. tapi akak tak berani cuba produk selain safi.. kulit akak ni mengada-ngada sikit..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama r kita kak.. tapi zizie pakay miyami..

      Delete
  7. wahhh xD iklan bedak .. hehe

    ReplyDelete

nuffnang