Klik tabung saya. KLIK! KLIK! KLIK!

tinggalkan link url anda :)

Saturday, 28 September 2013

entry sedih



susah bila hidup bergantung pada orang..
nak buat sendiri tapi tak mampu..
kadangkala kita tak nak pun susahkan orang lain..
tapi alih2 kita menyusahkan juga..
kadangkala kita tak nak minta tolong orang lain,
tapi kita tak mampu untuk berseorangan melakukannya
kita cuba buat sesuatu agar orang tak marah
tapi kita tetap dimarahi
kita cuba puaskan hati orang
tapi orang tetap tak puas hati
kita tak nak orang terluka
tapi kita tetap buat orang terluka
akhirnya kita hanya mampu pasrah

suatu hari nanti aku tak kan susahkan sesiapa..tak kan minta tolong sesiapa , semuanya aku lakukan sendiri bila aku mampu.

sobs


tertekan. nak hidup tepi pantai yang tak ada manusia :'(




28/9/13
3:20pm

15 comments:

  1. tak salah mintak tlg dari orang lain. tapi jangan terlalu bergantung :)
    jgn sedih2 syg.. senyum sket :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yap. x boleh terlalu bergantung..senyummm :)

      Delete
  2. salam kenal.. jangan sedih.. tiada manusia yang sempurna, jadi semestinya kita saling lengkap-melengkapi.. jangan bimbang, Allah sentiasa bersama kita di saat suka dan duka..

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah. Allah pasti ada bersama :)

      Delete
  3. Kehidupan itu kan suatu perjalanan.. ada warna2 cerah.. dan ada warna2 gelap :D
    Tak selalu warna cerah menerangi hidup.. kene hadapi warna gelap juga.. well keep a good way of your life k :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih en.travel atas motivasi ;)

      Delete
  4. hmm slagi msih di dunia..psti kita akan bergantung pd orang lain..jgn cpat putus asa..hdup dalam msyarakat nikn prlu tlong menolong =) walaupun susah nk puaskn hti semua orang..kita cubalah berfikiran positf dan bersangka baik..kena ingat..Allah sntiasa bersama kita =)

    ReplyDelete
  5. banyakkan bersabar...Allah sentiasa ada walaupun nnti awk keseorangan.. :)

    ReplyDelete
  6. Sedihnya...tetambah dengar lagu dia yg mendayu2...

    ReplyDelete
  7. napa ni aya . . janganla sedih . . sabar yew . . tak pe smpai masa aya berdikari sendiri jangan hrpkan sesapa yew . . yang penting kena belajar sesuaikan diri untuk pikul semua tanggungjawab sendiri k . . jangan sedih dah tao ! smileee ~ :)

    ReplyDelete
  8. Aku sudah penat
    Dgn metafora dunia
    Yg tak pernah sudah sudah
    Menghentak aku
    Dari 4 penjuru
    Berhentilah

    Aku sudah penat.

    Sis faham perasaan kamu tu aya.. :')

    ReplyDelete

nuffnang