Klik tabung saya. KLIK! KLIK! KLIK!

tinggalkan link url anda :)

Saturday, 29 September 2012

...


Jangan putus asa jika Allah SWT menunda apa yang kamu sukai,
Jangan bersedih,
Tetapi bersabar dan tersenyumlah,
Kerana DIA berfirman dengan penuh kasih sayang...

''Sesungguhnya sesudah kesulitan itu ada kemudahan"






Allah says :
You may have
someone in your mind,
someone in your heart,
someone in your dreams,
someone in your life,
But I am your someone,
when you have no one..

#Reality Check :')



Wednesday, 26 September 2012

Perancangan Allah lebih baik...





‎" saat hati berkata 'INGIN', namun ALLAH brkata 'TUNGGU'. saat AIR MATA harus menitis, namun ALLAH brkata ' SENYUMLAH'. saat segalanya terasa 'BOSAN' ALLAH brkata 'TERUSKAN MELANGKAH'. kita mrancang dan ALLAH juga merancang, tetapi perancangan ALLAH jauh lebih baek.."














:)

Saturday, 22 September 2012

Ana Uhibbuka Fillah, ya Ukhti.




"Aku mencintaimu kerana agama yang ada padamu,
Jika hilang agamamu,
Maka hilanglah cintaku padamu".
[IMAM NAWAWI]



ISTIKHARAH CINTA :)

Bersaksi cinta diatas cinta
Dalam alunan tasbih ku ini
Menerka hati yang tersembunyi
Berteman dimalam sunyi penuh doa

Sebut nama Mu terukir merdu
Tertulis dalam sajadah cinta
Tetapkan pilihan sebagai teman
Kekal abadi hingga akhir zaman
Istikharah cinta memanggilku
Memohon petunjukMu
satu nama teman setia
Naluriku berkata
Dipenantian luahan rasa
Teguh satu pilihan
Pemenuh separuh nafasku
Dalam mahabbah rindu
Bersaksi cinta diatas cinta
Dalam alunan tasbih ku ini
Menerka hati yang tersembunyi
Berteman dimalam sunyi penuh doa
Sebut nama Mu terukir merdu
Tertulis dalam sajadah cinta
Tetapkan pilihan sebagai teman
Kekal abadi hingga akhir zaman
Istikharah cinta memanggilku
Memohon petunjukMu
satu nama teman setia
Naluriku berkata
Dipenantian luahan rasa
Teguh satu pilihan
Pemenuh separuh nafasku
Dalam mahabbah rindu
Istikharah cinta memanggilku
Memohon petunjukMu
satu nama teman setia
Naluriku berkata
Dipenantian luahan rasa
Teguh satu pilihan
Pemenuh separuh nafasku
Dalam mahabbah rindu
Diistikharah cinta
















Ana Uhibbuka Fillah, ya Ukhti Muhammad Afif Bin Abdullah :)


Sunday, 2 September 2012

selamat hari raya kota kinabaluuuu

tahun ni beraya di sabah.. memang best sangat..rasa tak nak balikkk je..

raya pertama





jumpa pulak dengan baby yang comel lote ni..mula la nak mengasuh..pakat berebut nak kenyet pipi2 baby ni..comeyyyyyyyyyyyyy sangatttt... budak paling comel dan tak banyak ragam..
sportinggg.. 



raya kedua beraya di gunung kinaabaluu..berdejavuu jap :P
sejuk kat sini..best sangat!



























raya ketiga 








raya keempat

ehhh sekeping je ambil gambar sebab beraya kejap je..lepas tu balik tidoooo.hahaha






raya seterusnyaa gambar tak sempaat nak mintak simpan....


apa pun raya tahun ni sangat best walaupun beraya di negeri orang



sabah best!


SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN :)




kalau kita dah tahu sesuatu benda tu akan membuatkan kita sakit dikemudian hari, baik kita menjauhkan diri terus..

hidup ni bukan macam novel..bukan macam drama petang petang tu..

xmahu diri nampak bodoh..

belajar dari kesilapan

0_O''

bila hati sudah tawar, susah nak manis semula

..

percayakan seseorang hanya sekali..bukan berkali kali.

nuffnang