Klik tabung saya. KLIK! KLIK! KLIK!

tinggalkan link url anda :)

Tuesday, 12 June 2012

Tadop tajokkkk

masa tengah praktikal kakak yang jadi bibik kat rumah...sekarang bila dah tamat praktikal dengan jayanya aku pulak yang jadi bibik kat rumah.. =;='
kemas rumah, masak, baca novel , online sampai muntah, tengok tv cerita endless loveee.. (baca novel,online, tengok tv kerja bibik ke? )
ni bibik yang malas..lagi pon x dapat gaji punnnnnn...
sekarang kakak dah dapat kerja jadi bersorang-soranglah kat rumah..
macam ni lah kalau dah jauh dengan umi abah..sobsob
semua kena buat sendiri..menyesal x belajar masak dulu benda yang suka makan..sekarang kan dah menyesal..
tapi sekarang dah pandai masak sikit-sikit..paprik,gulai kurma, ayam kari goreng..(ceh 3 je.. =,=')
kalau minggu ni belajar gulai kurma maknanya menu minggu ni setiap hari gulai kurma.
hahahaaa
adik yang balik bercuti dari maktab pon asyik complain dekat umi.. '' dah la tak sedap lepas tu buat seronok nak masak benda sama hari2..'' hahahha kurang asam punya budak!


 baca novel sampai x keluar bilik.. punya feeling =,=


gulai kurma yang tak mengiurkan.










^^

8 comments:

  1. bibik tua ! cepat masak sekarang !

    ReplyDelete
  2. hahha..comelnye gulai kurma....nak sikitttttt

    ReplyDelete
  3. haha kak ain!hehe gulai kurma ni x sedap pon.. >.<

    ReplyDelete
  4. hahaha kelakarlah adik sis.. xpe2, boleh tingkatkan skill kita kalau hari2 buat.. hikhik.. ena ni pun tak reti buat gulai kurma tau.. tabik spring sama sis

    ReplyDelete
  5. heheh..dia memang..macam2 complain pulak..thanks ^^

    ReplyDelete
  6. dya skrg pun jdi bibik di rumah..hhahaa..online smpai muntah juga..hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaah bestkan jadi bibik kat rumah *mata ke atas,kaki ke bahu
      hii

      Delete

nuffnang